ΣΚΟΠΟΣ |
---|
Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να συγκεντρώνουν, να αναλύουν και να δίνουν την κατάλληλη ερμηνεία στα δεδομένα ενός προϊόντος, στον ανταγωνισμό και στους καταναλωτές. Θα είναι σε θέση να εξετάσουν παράγοντες όπως το εμπορικό σήμα, τη στρατηγική τιμών αλλά και προσφορές, εκπτώσεις, επικοινωνία και κοινωνικά δίκτυα. Θα έχουν εξοικείωση με τα συστήματα που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και των υπηρεσιών από τον παραγωγό στους καταναλωτές, με σκοπό την ικανοποίηση των πελατών και την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών της επιχείρησης. Το σεμινάριο εμπλουτίζεται με πρακτικές εφαρμογές: case studies, group projects, κ.α. |
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες κάθε είδους επιχείρησης που θέλουν να εντάξουν το marketing μέσα στην επιχείρησή τους για να καταφέρουν έτσι, να πετύχουν τους στόχους της επιχείρησης. |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
|
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
21 ΩΡΕΣ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
ΕΟΠΠΕΠ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Το Σεμινάριο προσφέρεται με φυσική παρουσία σε τμήμα και με e-learning μέσω της υπερσύγχρονης ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας.
Προγραμματισμένο ΤμήμαE-learningΙδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
![]() |
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |