fbpx

Public Relations

Εκτύπωση

Σεμινάριο Public Relations 101

Ημ/νία Έναρξης:
Μαϊ 16, 2022
Κωδικός:
IM - 421
Επίπεδο:
Basic
Θέσεις:
18
Εκπαιδευτής:
Τιμή:
-
Περιοχή:

Περιγραφή

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η απόκτηση όλων των βασικών και απαραίτητων γνώσεων στα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων και των εφαρμογών τους στην δημιουργία και εκτέλεση διαφόρων events καθώς και στον αποτελεσματικό σχεδιασμό στρατηγικής social media. Mέσα από το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα μάθουν πως κτίζονται αμοιβαία επωφελείς σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ οργανισμών και κοινού, να οργανώνουν βιωματικά μέσα απο case studies διάφορες εκδηλώσεις για την ανάπτυξη του κύκλου τους αλλά και μεθοδικές στρατηγικές για την επιτυχημένη εμφάνισή τους στον ψηφιακό χώρο.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιώτες, στελέχη και επαγγελματίες που ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με τις Δημόσιες Σχέσεις, πιστεύοντας πως αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής τους πρακτικής.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  Public Relations

      • Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Code of Conduct
      • Βρετανική και Αμερικανική Σχολή
      • Εταιρική Εικόνα, Εταιρική Ταυτότητα, Εταιρική Φήμη
      • Τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις σε διαφήμιση, πωλήσεις, δημοσιότητα, ενημέρωση
      • Προπαγάνδα: έννοια, εφαρμογές, δεοντολογία
      • Ο ρόλος της επικοινωνίας στις Δημόσιες Σχέσεις: βασικά στοιχεία επικοινωνίας και συναίσθημα.        
         Σωματική επικοινωνία.Το κτίσιμο αμοιβαίων σχέσεων εμπιστοσύνης
      • Φορείς Δημοσίων Σχέσεων: το έργο και τα προσόντα των φορέων. Η επιλογή του μέσου
      • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων: στρατηγική σκέψη, διοίκηση και στάδια στρατηγικού σχεδιασμού
      • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων: οφέλη, measurement επιτυχίας, ανατροφοδότηση
      • Εφαρμογή πλάνου: ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Χορηγίες
      • Ασκήσεις, Παραδείγματα, Σύγχρονες Περιπτώσεις
      • Εφαρμογή πλάνου: σύνδεση με ΜΜΕ , Δελτίο Τύπου, ενδοεταιρικές Δημόσιες Σχέσεις
      • Κυβέρνηση, Κυβερνητικοί Μηχανισμοί και ΜΚΟ
      • Διαμόρφωση του μηνύματος, Image Making
      • Εξυπηρέτηση Πελατών Εταιρική Φιλοξενία
      • Ομιλίες, εταιρικές εκδηλώσεις, event management
      • Ασκήσεις, Παραδείγματα, Σύγχρονες Περιπτώσεις

Event Management

  • Τι είναι η εκδήλωση και για ποιο σκοπό γίνεται
  • Στοχοθεσία και στρατηγικός σχεδιασμός εκδηλώσεων
  • Η επιρροή του event στη διαμόρφωση συνολικής εταιρικής εικόνας
  • Event: εργαλείο των Δημοσίων Σχέσεων
  • Πώς διοργανώνεται εκδήλωση με βάση την εταιρική ταυτότητα και κουλτούρα
  • SWOT & PEST(LE) Analysis
  • Τι ερευνώ πριν την εκδήλωση
  • Event Risk Management : από τί απειλείται η εκδήλωση και τι σημαίνει κρίση, πως αντιμετωπίζεται
  • Είδη εκδηλώσεων
  • Διοργάνωση Special Events
  • Τι ονομάζουμε Μega Events και ποια η διαφορά με τα Major Events
  • Local Events, Community Events , Festivals
  • Sports Events, Business Events & Hallmark Events
  • Ticketing
  • Event Directors
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
  • Οπτικοακουστικά μέσα: φωτισμός, ήχος, ειδικά εφέ
  • Αναμνηστικά δώρα, τιμητικές πλακέτες, απονομές
  • Η ειδική περίπτωση του Συνεδρίου, Ημερίδας, Συμποσίου
  • Launching: παρουσίαση και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από εκδήλωση
  • Branding, Rebranding εταιρίας ή προϊόντος
  • Eθελοντισμός στα events
  • Xoρηγίες
  • Πώς προβάλλω την εκδήλωση; Ο ρόλος των ΜΜΕ
  • Δελτίο Τύπου
  • Συνέντευξη Τύπου
  • Αρμοδιότητες Event Manager
  • Budgeting και γιατί πρέπει να είμαι news-aware
  • Ομάδες εργασίας
  • Αποτίμηση του event, ανατροφοδότηση
  • ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

    Όλες οι Διαδικασίες πριν  την Εκδήλωση, κατά τη Διάρκεια της Εκδήλωσης και μετά την εκδήλωση.

    (Επιλογή χώρου, Διακόσμηση χώρου, Προώθηση μέσω ΜΜΕ και Social Media  Προσκλήσεις, Λίστα Προσκεκλημένων, Αναμνηστικά Δώρα, Οπτικοακουστικός Εξοπλισμός, Catering, Στολισμός, Ασφάλεια, Πρόβλεψη ροής της εκδήλωσης και ροής του κόσμου, Press kit, Επιβεβαίωση Συμμετοχών, Πρόγραμμα, Πρόβα, Έλεγχος  Αξιολόγηση)

Social Media Strategy

  • Ανάλυση των Social Media (SM), Ο ρόλος των social media στο marketing plan, Ορισμός και Χαρακτηριστικά των SM, Είδη (κατηγορίες) και εξέλιξη των SM
  • Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση, Στατιστικά στοιχεία των SM, Τα social media στην Ελλάδα
  • Στρατηγική των Social Media, Διαμόρφωση στρατηγικής, Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η στρατηγική
  • Σχεδιασμός social media strategy βήμα βήμα, Συμβουλές για Online επιτυχία στα SM
  • Public Relations και Social Media, Τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, Η σημασία των social media στις Δημόσιες Σχέσεις/ Reputation Management, Δελτία τύπου και social media, e-Δελτία Τύπου, SMNR (social media news releases)
  • Τα social media στην υπηρεσία της διαχείρισης κρίσεων
  • Blog marketing, Δημιουργία Blog, Tips για blogs
  • Κινητά& Social Media, Mobile application marketing, Ησημασίακαιηχρήσητων social media μέσωκινητών, Mobile apps για Facebook, twitter
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
40 ΩΡΕΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το FUTURE BUSINESS SCHOOL είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 1 με αδειοδότηση από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (αρ.αδείας 2100661).

Τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει έχουν δομηθεί και σχεδιαστεί σε συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίας του κλάδου ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Το Σεμινάριο προσφέρεται με e-learning μέσω της υπερσύγχρονης ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Προγραμματισμένο Τμήμα

E-learning

Ιδιαίτερο Μάθημα

Tailor Made σε επιχειρήσεις 

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Η Διδασκαλία γίνεται με e-learning μεθοδολογία με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι mobile friendly.
  • Πρόσβαση 24 ώρες το 24 ωρο, μελετάτε στους χρόνους που σας εξυπηρετεί.
  • Ο εκπαιδευόμενος με βάση το χρονοδιάγραμμα του μαθήματος καλείται να μελετήσει την ύλη και με την ολοκλήρωση κάθε μαθήματος συμμετέχει στις τελικές εξετάσεις, οι οποίες διεξάγονται ηλεκτρονικά (on line) με άμεση ενημέρωση των σπουδαστών για την επίδοσή τους.
  • Προσφέρεται υποστήριξη από το εκπαιδευτικό μας τμήμα, με παροχή οδηγιών, κατευθύνσεων και επίλυση αποριών.
  • Παρέχεται βεβαίωση σπουδών ΚΔΒΜ ( Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 1 με αδειοδότηση από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (αρ. αδείας 2100661)
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δείτε εδώ το intro των Δημοσίων Σχέσεων:

Δείτε εδώ το intro του Event Management:

Δείτε εδώ το intro των Social Media Strategy:


Εκδήλωση Ενδιαφέροντος: Σεμινάριο Public Relations 101

Τιμή μονάδας

Πληροφορίες Συμμετέχοντα

Στοιχεία Επικοινωνίας

Συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου της Future Business School *

* υποχρεωτικό

Επιλεγμένες ετικέτες

Online Αίτηση Συμμετοχής

Online Αίτηση Συμμετοχής

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ