ΣΚΟΠΟΣ |
---|
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
• Ανάλυση διαφημιστικών στόχων εταιρείας: στόχευση προϊόντος / υπηρεσίας, προσδιορισμός στόχων αριθμητικά και στρατηγικά, προϋπολογισμός κάθε μέσου, δημιουργία media brief, συνεργασία με media experts, παράγοντες επιτυχίας • Σκιαγράφηση κοινού - στόχου: ανάλυση κοινού, ανάλυση τοποθεσίας κοινού και μέσων που χρησιμοποιεί το κοινό, προφίλ κοινού, ανάλυση ευάλωτων σημείων κοινού • Στρατηγικός σχεδιασμός μέσων στόχευσης: αναζήτηση μέσων, ανάλυση προφίλ μέσων, επιλογή μέσων στόχευσης, δυνατότητες κάθε μέσου, όρια αποτελεσματικότητας μέσου, δημιουργία Α & Β λίστας επιλογής μέσων, παρακολούθηση μέσων, παράγοντες επιτυχίας • Τηλεόραση / ραδιόφωνο: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή ζώνης προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση σταθμών, μέτρηση τηλεθέασης / ακροαματικότητας • Εφημερίδες / περιοδικά: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση εφημερίδων / περιοδικών, μέτρηση κυκλοφορίας • Ενημερωτικά site / κοινότητες: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση site, μέτρηση επισκεψιμότητας • Social Media: χαρακτηριστικά μέσων, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσων, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση site, μέτρηση επισκεψιμότητας • Κινητές συσκευές: διαφήμιση στα κινητά τηλέφωνα, χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή υπηρεσίας, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, μέτρηση απήχησης • Λήψη προσφορών: επικοινωνία με μέσα, σωστή περιγραφή αναγκών, χρήση media shop, μυστικά για χαμηλότερη τιμή, στρατηγική επιλογή μέσων, εργαλεία επαλήθευσης δεδομένων των μέσων, αξιολόγηση προσφορών • Monitoring διαφημιστικής καμπάνιας: μέτρηση ανά μέσο & συνολικής απήχησης καμπάνιας, ενοποίηση στοιχείων, διαδικασίες δοκιμών, επανάληψη στόχευσης • Αξιολόγηση καμπάνιας: συλλογή στοιχείων για αξιολόγηση, ανάλυση στοιχείων, ROI ανά μέσο, συνολικό ROI • Case Studies: Θετικά παραδείγματα καμπανιών, λάθη εταιριών, ρεαλιστικά διλήμματα, ομαδικές ασκήσεις, μυστικά επιτυχίας |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
12 ΩΡΕΣ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
ΕΟΠΠΕΠ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone.
Ιδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
![]() |
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |